Jednoduchá reklamácia
Záruka začína plynúť dňom prevzatia tovaru spotrebiteľom. Na tovar je poskytovaná záruka 24 mesiacov.
Záruka sa nevzťahuje na vady spôsobené nešetrným zaobchádzaním alebo mechanickým poškodením na strane zákazníka.
Postup v prípade objednaného tovaru objednávateľom a jeho vrátenie:
Ojednaný tovar, ktorý si vyžaduje montáž (nábytok, interiérové vybavenie, ihriskové elementy a pod.) je možné vrátiť iba v prípade, že spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru a je povinný uhradiť náklady na opravu a uvedenie do pôvodného stavu, resp. hodnotu zníženia ceny tovaru.
Tovar možné vrátiť max do 14 dní.
Ak bol tovar dodaný našou spoločnosťou, je možné ho vrátiť iba v deň dodania.
Nesprávne objednaný tovar objednávateľom, predstavuje:
Rozmerovo nevyhovujúci nábytok, interiérové vybavenie, ihriskové elementy a pod.
Nesúlad rozmerov vzájomne súvisiacich nábytkových elementov, napr. typ skriniek, typ dvierok, zásuviek, poličiek a pod.
Nesúlad rozmerov vzájomne súvisiacich elementov z iných nábytkových kategórií, napr. paplóny, vankúše a obliečky k nim a pod.
Nevyhovujúca priestorová orientácia nábytku, interiérového vybavenia
Farebné prevedenie – tovar objednaný objednávateľom omylom v inej farbe.
Náklady na dopravu reklamovaného tovaru k nám Vám budú spätne uhradené v zmysle platnej legislatívy. Každú reklamáciu vybavíme bez zbytočného odkladu.
Reklamačné oddelenie môžete kontaktovať na email: educaplay@educaplay.sk
Novinky a akcie pohodlne na Váš e-mail.
2020 (c) Educaplay, s.r.o., Daxnerova 9, 010 01 Žilina
Bezplatná linka: 0800 606 500 dovoláte sa v pracovných dňoch od 8:00 - 15:00 hod.